piątek, 1 stycznia 2016

Jak wybrać dobrą ekipę budowlaną, znaleźć odpowiedniego fachowca do budowy domu ?

Standard


      Witam Was Kochani w kolejnym wpisie. Dzisiaj będzie o tym jak wybrać odpowiednią ekipę budowlaną lub znaleźć odpowiedniego fachowca do budowy domu. Wiele osób uważa, że znalezienie odpowiednio wykwalifikowanych ludzi to pierwsza a zarazem największa trudność, z którą mamy doczynienia już na samym początku, gdy myślimy o budowie domu.
      Warto tutaj przeanalizować kilka możliwości pozyskania pracowników oraz wynikające z tego konsekwencje.



      
      Chyba najlepszym rozwiązaniem będzie po prostu zatrudnienie do realizacji naszego projektu dużej oraz powszechnie znanej firmy budowlanej, działającej w naszym regionie. Sprawa w takim wypadku wydaje się prosta. Sprawdzając referencje oraz poprzednio zrealizowane projekty, możemy do minimum zminimalizować w realizowanym projekcie ewentualne nieprawidłowości a tym samym uniknąć nieprzyjemności i być może także dodatkowych kosztów.
Jednak jak powszechnie wiadomo, duża i znana firma nie będzie zbyt "tanim" rozwiązaniem. Może się okazać, że znajdziemy kogoś, kto dany projekt zgodzi się zrealizować za kwotę nawet kilka razy mniejszą. Jednak wszystkim, którzy nie narzekają na brak środków finansowych na swoim koncie, zdecydowanie polecam zlecenie robót budowlanych jakiejś większej i znanej firmie.
      Drugie rozwiązanie, to poszukiwanie ekipy budowlanej na przykład na stronie Oferteo. Osobiście uważam, ze strona jest świetna i można dzięki niej znaleźć dobrych fachowców, którzy za niewygórowaną kwotę poprowadzą budowę naszego domu.
W skrócie przedstawię mechanizm działania tego serwisu. Tak więc poprzez szybką rejestrację wystawiamy interesujące nas zlecenie wraz ze szczegółami, podkreślając przy tym kiedy planujemy ropoczęcie prac. Możemy wybierać ze zgłaszających się do nas firm, uwzgledniając przy tym ich referencje w formie opisu, dostępne na stronie za wcześniej wykonane usługi.
Osobiście korzystałem ze strony i jeszcze ponad rok temu była ona bezpłatna. Warto dodać także, że nie musimy się na nikogo decydować, jeżeli nie będziemy chcieli.



     
      Osobiście szukałem także ludzi, potrzebnych do budowy domu, jeżdżąc po prostu po budowach i rozmawiając z ludźmi. Uważam, że nie jest to najgorsze rozwiązanie. Warto rozmawiać z ludźmi. Być może uda się w ten sposób znaleźć odpowiedniego fachowca.
Dobrze także pamiętać o tym, żeby koniecznie wcześniej porozmawiać także z inwestorami, którzy z usług takiego kogoś korzystali. Nie wolno opierać się tylko na tym, co usłyszy się podczas jednej rozmowy. Ludzie potrafią powiedzieć wszystko co chcemy, byleby tylko zarobić parę groszy.
... ale mam nadzieję, że takich rzeczy nie muszę tutaj pisać, bo jest to oczywiste.
      Najlepszy fachowiec to taki z polecenia. Od sąsiada, znajomych czy znajomych znajomych.
Wtedy wiadomo czego możemy się spodziewać. Mi właśnie w taki sposób udało się znaleźć kogoś takiego. Dodam tylko, że jest to osoba grubo po 60-tym roku życia, która raczej z komputera nie korzysta, a o stronie takiej jak Oferteo nigdy nie słyszała. Udało mi się także w ten sposób zaoszczędzić mnóstwo pieniędzy, gdyż ceny za usługi są na niskim wręcz poziomie. Jednocześnie jestem bardzo zadowolony ze współpracy, gdyż wiem, że wieloletnie doświadczenie tego człowieka, pozwoli mi zaoszczędzić mnóstwo stresu i ewentualnych nieprzyjemności.




      Tak więc pokrótce przedstawiłem Wam jak znaleźć dobrą ekipę budowlaną lub odpowiedniego fachowca. Opisałem po krótce swoją przygodę. Dziękuję Wam za przeczytanie kolejnego wpisu i nie martwcie się, Wy także znajdziecie w końcu kogoś odpowiedniego !    




62 komentarze:

  1. Należę do tej grupy ludzi, która uważa, że pierwsza i największa trudność przy budowie domu to znalezienie odpowiedniej ekipy. Pewnie dlatego, że już kiedyś musiałem wymieniać ekipę w czasie trwania budowy. Od tamtej pory mniej zwracam uwagę na cenę, a bardziej na opinie, sprzęt, wykonane prace itp.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra ekipa to połowa sukcesu podczas budowy. Jeżeli mają dobry sprzęt i znają się na robocie to wszystko idzie szybko bez większych problemów i ukrytych kosztów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram metodę związaną z poleceniami: czasami można w ten sposób znaleźć małą, ale bardzo profesjonalną firmę.

    Co do zatrudniania dużych sprawdzonych firm to, przynajmniej gdy ja budowałem dom, wolne terminy zaczynały się za 2 lata, no i cena także większa.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepiej posiłkować się opinią z Internetu. Jest mnóstwo stron na których można poczytać opinię o fachowcach. Innym sposobem jest czerpanie... z doświadczeń znajomych :) Niech oni polecą fachowca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie należy dobrze poszukać, najlepiej działać z polecenia lub posiłkować się opiniami w Internecie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra ekipa to podstawa do tego aby efekt końcowy remontu cieszył nas. Myślę że oprócz internetu dużą rolę spełnia tutaj poczta pantoflowa, dobrych fachowców zawsze chętnie polecam znajomych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo interesujący artykuł, pełen pomocnych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy artykuł. To prawda, często fachowców bierze się z polecenia, chociaż współcześnie bardzo dużą role spełnia internet, gdzie możemy sprawdzić opinie o danej firmie, sprawdzić jej realizacje itp. Grunt to stawiać na profesjonalistów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zarówno budowa jak i remont domu to bardzo poważna sprawa, dlatego zawsze wychodzę z założenia, że w takich przypadkach gdy w grę wchodzą duże pieniądze, lepiej korzystać z zaufanych usługodawców. Takimi są najczęściej ludzie z polecenia. Jeżeli u kogoś ten ktoś się sprawdził, fachowiec wiedząc, że zostaje polecony raczej nie zejdzie z jakości bo zdaje sobie sprawę, że ponownie nie skorzysta z marketingu szeptanego.. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że w takich poważnych kwestiach lepiej zdać się na usługi z polecenia. Istnieje zbyt duże ryzyko finansowe, aby zlecać takie rzeczy pierwszej lepszej firmie z Internetu. A opinie w Internecie nie trudno przefałszować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż, czasem jedyne co potrzeba to szczęście by znaleźć dobrą ekipę. Dobrze jest sprawdzić recenzję i opinię w internecie bądź w okolicy przed rozpoczęciem współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciężko teraz trafić na fachowców. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy poradnik. Dobrze jest powierzyć remont czy budowę specjalistom by wykonali pracę fachowo :) Pozdrawiam i czekam na kolejne posty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepiej dobrze samemu najpierw zapoznać się z tematem by wiedzieć czym się kierować przy wyborze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobrze napisany poradnik, na pewno nie jednej osobie pomoże przy wyborze fachowca. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesujący artykuł. Ciężko jest wybrać dobrą firmę budowlaną, trzeba dobrze poszukać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się że dobra ekipa to podstawa każdej budowy ponieważ takie osoby mogą najwięcej podpowiedzieć związku z budową i oczywiście nikt by nie chciał bać się że coś nie wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mając na uwadze własne dobro, podczas planowania budowy warto rozważnie wybierać usługi z zakresu budowy domów Warszawa. Powinny być one profesjonalne.
    budowa domów warszawa

    OdpowiedzUsuń
  19. Dwa lata temu ocieplałam mój własny dom i pamiętam jakie to było dla mnie przeżycie. Najpierw musiałam udać się do magazynu, w którym stały regały jezdne pełne materiałów. Później musiałam porozmawiać z fachowcami... i oczywiście nadzorować ich pracę! Przeżyć było co nie miara, ale koniec końców opłaciło się mi to bardzo. W końcu mam cieplutki dom.

    OdpowiedzUsuń
  20. Z dobrą ekipą budowlaną to jest jak wróżeniem z fusów możemy często liczyć na swoje przeczucia oraz na opinie. Myślę że dobrym wyjściem jest żeby dali kontakt do kilku zleceniodawców do których będzie można zadzwonić i zapytać o ich opinię.

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzeba patrzeć na opinie w szczególności.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wybierając każdą firmę trzeba zwracać uwagę na ich dokładność.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiadomo, że zawsze trzeba uważać na firmę, którą się zatrudnia. Nadzorować pracę i jakie zakupy budowlane dokonują. Inaczej ktoś może nas oszukać.

    OdpowiedzUsuń
  24. My wiele rzeczy będziemy robić na własną rękę, żeby zaoszczędzić. Na pewno chcemy tutaj https://serwisbudowy.pl/ kupić niezbędne akcesoria, takie jak rusztowania itd.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli chodzi o projekty to od siebie mogę dodać, że jeśli ktoś będzie szukał projektu domu dla siebie i rodziny, na pewno znajdzie taki na stronie projektyzwizja.pl . jest tutaj wiele różnych projektów od domów parterowych po takie z poddaszem. Na pewno warto jest na tę stronę zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  26. Myślę, że najlepiej zlecić wszystko ekipie budowlanej.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedy ja szukałem ekipy do budowy domu miałem ogromny problem. Wybrałem taką, która ma dobre opinie i lata doświadczenia. Obsługa na etapie wycen była bardzo profesjonalna, co mnie utwierdziło, że to był dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wybór większej firmy zwiększa szanse na szybkie i sprawne zakończenie domu. Najlepiej z nadzorem taki dom robić.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystko zlecić jednej, profesjonalnej sprawdzonej przez znajomych ekipie, to jest gwarancja sukcesu. Ja szukałem tutaj http://ebudow.pl/baza-firm/kategoria/uslugi-budowlane/

    OdpowiedzUsuń
  30. Budując dom dobrze jest poszukać producenta folii budowlanej. Folia to coś co na pewno nam się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ekipa budowlana musi być dobra, żeby nie było żadnych niedociągnięć. Czasem trzeba zamówić dodatkową ekipę, na przykład montażystów popy ciepła czy paneli fotowoltaicznych.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja wybrałem ekipę z doświadczeniem. Chcę zainwestować w rekuperację domu i wybrałem ekipę, która się na tym zna.

    OdpowiedzUsuń
  33. Najlepiej znaleźć taką ekipę budowlaną która zajmie się wszystkim od A do Z. Moja ekipa montuje nawet okna pcv.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wybór ekipy budowlanej jest trudny. Sam kupiłem dom z biura nieruchomości w stanie surowym i potrzebuję ekipy, która mi go wykończy.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wybór dobrej firmy budowlanej nie jest proste. Sam wielokrotnie się o tym przekonałem i moi krewni także. Dzięki za te dodatkowe wskazówki. Może dzięki nim nie przejadę na żadnej firmie budowlanej w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Myślę, że wiele remontow można wykonać też na własną rękę. Potrzebne bedą do tego materiały budowlane oraz sprzęt. Ja od siebie polecam oferty https://serwisbudowy.pl/kategoria-produktu/szalunki/stropowe/ ze względu na szeroki wybór i przystępne ceny.

    OdpowiedzUsuń
  37. Wybór ekipy budowlanej to chyba najtrudniejsza decyzja do podjęcia. Warto kierować się pozytywnymi opiniami.

    OdpowiedzUsuń
  38. Dobra ekipa to taka, która posiada odpowiednie zabezpieczenie. Ochrona na budowie to podstawa. Ja nie wpuściłbym budowlańców bez odzieży roboczej.

    OdpowiedzUsuń
  39. Rzeczywiście jest wiele czynników, które ważą wybór fachowców. Ostatecznie zawsze najważniejsze to brać do pracy ludzi z doświadczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  40. Na pewno zanim rozpoczniemy budowę trzeba skonsultować się z prawnikiem. Prawo budowlane jest dosyć skomplikowane. Dopiero, gdy wiemy, że wszystko jest zgodne z prawem, to możemy wpuścić ekipę budowlaną.

    OdpowiedzUsuń
  41. W ramach dygresji, u mnie potrafili zapomnieć zafugować kostkę brukową i płyty tarasowe :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Widziałem na zdjęciu idealne miejsce dla magazynu energii do fotowoltaiki. Gdyby tylko w UK było trochę słońca ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. W zasadzie też to zależy od mentalności ludzi, a w Polsce na przykład jest tak, że jeśli sam się nie znasz, albo nie masz kogoś od doradztwa, to cię po prostu wycyckają.

    OdpowiedzUsuń
  44. Racja, u mnie było jak z niewierną żoną. Wszystko cacy na początku, robili mi przemysłową posadzkę epoksydową (żywiczną) elektrostatyczną. Jak w padłem któregoś dnia z nienacka to wszyscy jak jeden mąż nafurani siedzą przy stoliczku z palet.

    OdpowiedzUsuń
  45. Jestem agentem nieruchomości, które można nazwać słowem "Premium". Zajmuję się wynajmem i sprzedażą nieruchomości również spoza rynku. Co ja się nacierpiałem przy takich akcjach to tylko ja i ten ktoś na górze wie....

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak tak czytam wasze wypowiedzi, to cieszę się, że podczas ostatniego montażu blatów granitowych do kuchni trafiłem na na prawdę super zorganizowaną i fachową ekipę.

    OdpowiedzUsuń
  47. Tu gdzie mieszkam, czyli w opolskim są bardzo dobrzy fachowcy. Ostatnio kupiłem przez agencje nieruchomości opole nowy dom. Oczywiście część była do lekkiej poprawy. Poleceni fachowcy wszystko porządnie wykonali.

    OdpowiedzUsuń
  48. Z doświadczenia wiem, że bardzo ciężko znaleźć dobrego fachowca. Z komentarzy wnioskuje, że większość osób ma taki problem. Kuzyn, który ma zakład kamieniarski chyba z trzy miesiące szukał dobrego fachowca do płytek.

    OdpowiedzUsuń
  49. Chętnie dowiem się, jakie firmy remontowe polecacie z miejscowości Bytów lub z okolic, tak do 50 km. Ostatnio kupiłem dom i chce go szybko wyremontować.

    OdpowiedzUsuń
  50. Dobra ekipa budowlana to podstawa. Odwiedzam wiele miejsc w Polsce i będąc ostatnio na krótkiej wizycie w hotelu Smile mieszczącym się w Szczawnicy byłem pod wrażaniem jak dopracowane są wnętrza. Zawsze zwracam uwagę na szczegóły, a to przy drzwiach, a to przy oknach. Jestem pewien, że tam podczas budowy mieli fachowców z prawdziwego zdarzenia.

    OdpowiedzUsuń
  51. Zwykle przed przystąpieniem do prac, sprawdzam projekty domów jednorodzinnych. Na podstawie ich analizy i stopnia trudności wykonania staram się dobrać odpowiednią ekipę budowlaną. Faktem jest, że zwykle jest to najpopularniejsza firma w regionie, lecz czasem zdarza się, że trzeba poszukać specjalistów doświadczonych w wąskich dziedzinach, poza najbliższym obszarem.

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie ważne jaką ekipę budowlaną wybierzesz to i tak będziesz musiał potem po nich posprzątać. Jeżeli szukasz ekspertów od sprzątania w Warszawie, to postaw na profesjonalne usługi firmy sprzątającej CityClean24. Na ich stronie internetowej możesz dowiedzieć się wszystkiego, co niezbędne na temat ich oferty.

    OdpowiedzUsuń
  53. Z wyborem ekipy remontowej zawsze są duże jaja. Ciężko znaleźć taką, która będzie w 100% uczciwa.

    OdpowiedzUsuń
  54. Jeżeli planujesz remont lub budowę, albo prowadzisz firmę budowlaną, ważną kwestią jest bezpieczeństwo własne i osób, które zatrudniasz/wynajmujesz. Firma MJM to doświadczony i ceniony dostawca usług związanych z BHP. W swojej ofercie posiada środki ochrony indywidualnej takie jak rękawice, okulary i obuwie. W ofercie produktowej znajdują się także automaty vendingowe Smart Depot®, które pozwalają na automatyczne i kontrolowane wydawanie artykułów BHP. Już dziś wejdź na ich stronę i zapoznaj się z ich rozbudowaną ofertą rzeczy ochrony osobistej.

    OdpowiedzUsuń
  55. Znalezienie odpowiedniej ekipy czasami jest trudne i czasochłonne. Ale to właśnie od niej zależy sukces całego przedsięwzięcia, jakim jest budowa domu

    OdpowiedzUsuń
  56. Znalazłem bardzo fajną ekipę budowlaną do budowy mojego domu. Okazało się, że drogo się cenią, więc musiałem wziąć pożyczkę przez internet. Nie żałuję tej decyzji. Cały proces załatwiania pożyczki online był bardzo prosty, a warunki jasne. Myślę ze pożyczki lub kredyty online to dobra opcja dla zadłużonych.

    OdpowiedzUsuń
  57. Nad takimi sprawami ja jeszcze póki co się nie zastanawiałem, ale za to chcę powiedzieć, że jestem na etapie wybierania ładnej podłogi drewnianej. Jak coś to właśnie w sklepie https://artcorestudio.pl/podlogi-drewniane takie rzeczy na pewno są dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  58. Czasami ciężko określić czy ekipa budowalna jest dobra. Niestety mi się nie udało rozpoznać takiej ekipy. Musiałem zatrudnić inną aby poprawili nawet kable do suwnic czy szynoprzewody. Druga ekipa na szczęście zrobiła to profesjonalnie i dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  59. Warto również zainteresować się usługami sprzątania swojego domu oraz innych przestrzeni po dokonanych remontach lub pracach.

    OdpowiedzUsuń
  60. Pragnę gorąco polecić usługi w zakresie budowy i rozwiązań sieciowych dla sektora prywatnego i przemysłowego. Są one po prostu niesamowite! Projektowanie sieci, konstrukcja infrastruktury i kompleksowe rozwiązania bezpieczeństwa - to wszystko, czego potrzebujesz, aby prowadzić swoją firmę w sposób skuteczny. Jako klient, jestem całkowicie zadowolony z profesjonalizmu, wysokiej jakości wykonania i precyzyjnej dbałości o każdy szczegół. Posiadam pełne zaufanie do tej firmy, gdyż widzę, że ich rozwiązania przynoszą realne korzyści i pomagają innym przedsiębiorstwom osiągnąć sukces. Jeśli szukasz ekspertów posiadających głęboką wiedzę na temat budowy niezawodnych sieci oraz zapewniania pełnego bezpieczeństwa, serdecznie polecam skorzystanie z ich usług.

    OdpowiedzUsuń
  61. Najlepiej wziąć referencje wraz z kontaktem i później samemu je zweryfikować. To znaczy pojechać, zobaczyć efekty i porozmawiać na żywo z poprzednimi zleceniodawcami.

    OdpowiedzUsuń