niedziela, 12 lipca 2015

Ponad 2 miesiące z Wami - czas na krótkie podsumowanie ...

Standard

Discover the healing power of herbs with herbcoast.co.uk. We offer all the essential herbs for sleep, relaxation, and energy, as well as a variety of herbs to help with other ailments. With our wide selection and convenient online shopping experience, achieving natural health and wellness has never been easier. Visit us now at herbcoast.co.uk.


Ponad 2 miesiące z Wami - czas na krótkie podsumowanie ...


      Założyłem tego bloga z myślą o Was moi drodzy i tylko i wyłącznie dla Was go prowadzę. Na chwilę obecną trzeba obejść się bez błysku fleszy. Powiem szczerze, że przez pierwsze dwa miesiące odwiedziło mnie około 200 osób, a dokładnie 196. Mam przynajmniej nadzieję, że nie były to odwiedziny przypadkowe.





      Czy to mało ? Trudno powiedzieć. Spodziewałem się chyba czegoś więcej. W każdym razie cieszę się, że mogę dla Was pisać. Mam nadzieję, że błędy, które mogą mi się przytrafić podczas pisania nie będą dla Was zbyt dokuczliwe. Chodzi przecież o informacje i to ona jest najważniejsza.

      Można pisać o tym samym na setki sposobów. Ja staram się pisać a nie kopiować. To duża różnica. Mam nadzieję, że nadejdzie kiedyś dzień, gdy mój blog będzie odwiedzało więcej osób. Ponadto informacje zawarte okażą się przydatne.

      Wybrałem prowadzenie bloga budowlanego, bo to moja pasja, coś co czuje i dlatego mam nadzieję miło i przyjemnie spędzać swój czas tworząc dla Was. Nie wyobrażałem sobie nigdy, abym mógł pisać o czymś innym. I chociaż na chwilę obecną nie widać zbytnio Waszej aktywności, mam nadzieję, że to się wkrótce zmieni.


krótkie podsumowanie bloga budowlanego





1 komentarz:

  1. Fajnie piszesz, więc szkoda, że tak mało osób czyta Twojego bloga. Ale myślę, że z czasem to się zmieni, bo każdy artykuł jest bardzo wartościowy.

    OdpowiedzUsuń